Reklamační protokol

Snažíme se vyřídit Vaši objednávku k Vaší plné spokojenosti, ale občas mohou nastat komplikace. Pokud Vám dorazí poškozené zboží nebo produkt, který jste neobjednali, neprodleně vyplňte náš reklamační formulář. Nezapomeňte přiložit dokumenty potřebné pro podání reklamace a fotografie poškozeného zboží či zásilky. Reklamace nám musí být doručena bez zbytečného odkladu poté, kdy bylo zjištěno, že došlo k poškození, zničení, úplné či částečné ztrátě zásilky či některého z objednaných produktů, nejpozději však do 5 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Snažíme se celý reklamační proces vyřídit co nejrychleji, v případě dotazů nás můžete kontaktovat e-mailem goba@goba.cz nebo telefonicky na tel. čísle 311 548 051 nebo 602 358 238.

Při vyřizování reklamace se řídíme obchodními podmínkami, které naleznete zde: https://www.goba.cz/content/2-obchodni_podminky.

(a DIČ)

(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)

Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.


Souhlasím

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací