Tento eshop používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Formulář pro reklamaci

Snažíme se vyřídit Vaši objednávku k Vaší plné spokojenosti, ale občas mohou nastat komplikace. Pokud Vám dorazí poškozené zboží nebo produkt, který jste neobjednali, neprodleně vyplňte náš formulář pro reklamaci. Nezapomeňte přiložit dokumenty potřebné pro podání reklamace a fotografie poškozeného zboží či zásilky. Reklamace nám musí být doručena bez zbytečného odkladu poté, kdy bylo zjištěno, že došlo k poškození, zničení, úplné či částečné ztrátě zásilky či některého z objednaných produktů, nejpozději však do 5 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Snažíme se celý reklamační proces vyřídit co nejrychleji, v případě dotazů nás můžete kontaktovat e-mailem goba@goba.cz nebo telefonicky na tel. čísle 311 548 051 nebo 602 358 238.

Při vyřizování reklamace se řídíme obchodními podmínkami, které naleznete zde: https://www.goba.cz/content/2-obchodni_podminky.

(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)

Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.